Homepage

Webdesign
Starforze

Inspiratiecentrum

In mijn visie vertegenwoordigt ieder individueel mens een deel van het geheel en heeft ieder een stukje van de waarheid (in pacht); een waardevolle invalshoek.
En is een mens het gelukkigst als hij of zij deze unieke bijdrage kan leveren, zonder daarbij een ander te overschaduwen. Ik organiseer graag workshops, om mensen door mensen te laten inspireren om het geheel van puzzelstukjes in in individuele vrijhed samen te laten komen.Er zijn nu zoveel mensen die hun gaven ontdekken, dat het geweldig is om elkaar te treffen en te enthousiasmeren. Met elkaar werkt deze ontdekking veel sterker!
Wij nodigen graag mensen uit die gepassioneerd zijn over hun aandeel en daarmee kunnen inspireren.

Het lijkt een tijd te zijn van integratie van wat we aan kennis en vaardigheden in ons hebben om deze planeet te harmoniseren en je eigen handen en voeten te gaan laten uitvoeren wat we altijd geroepen hebben dat er moest gebeuren, dit met elkaar te delen en zo tot hun recht te laten komen.

Deze onderwerpen zijn al geweest:
  • Yort (Yoga-sport), een ontdekking van waar vrijheid dan wel gevangenschap te vinden is in ons lichaam.

• Dieren communicatie. Het vergroten van je intu├»tieve weten over wat een (huis)dier je te vertellen heeft is heel vruchtbaar.
    Het dier is zo blij dat hij begrepen wordt en de mens zo blij dat hij de boodschap kan verstaan!

• Voordracht uit transformerende gedichten. En dan is het zo wonderbaarlijk om te merken wat een schoonheid er uit onze eigen mond of pen vloeit!

• Geweldloze communicatie. Jezelf uitspreken zonder aanval op de ander opent beide. Het leidt tot waarachtige relaties.

• De Minder Moeten workshop

• Feng shui, zorg voor een natuurlijke energiestroom in je huis, door dingen net even anders neer te zetten of anders in te delen en je krijgt blijheid en energie van je huis in plaats van vermoeidheid

• Vedisch koken, het versterken van het goud in je aura en kennis over de heilzame werking van kruiden; samen recepten maken en de maaltijd genieten

• Permacultuur, een vriendelijke benadering van gewassenteelt, theorie en praktijk in de moestuin

• De Wim Hof methode, een ademhalingstechniek die de zuurstof (prana) naar alle haarvaatjes transporteert opdat koude (en ziekte) geen toegang tot je systeem krijgen

Mogelijke andere onderwerpen:

• Deugden: Mensen die zich bewust zijn van hun Goddelijke afkomst, zijn herkenbaar aan dingen zoals eerbied, respect, standvastigheid, vriendelijkheid, evenwichtigheid, beheersing van de tong, toewijding, moed, compassie etc. Je kunt deze deugden ontwikkelen in jezelf.

• Woe wei, het niet ingrijpen in natuurlijk handelen. De kunst de Tao te leven.

• De goddelijkheid in de mens; voor het conceptuele denken is God iets buiten ons. Dat heeft ons lange tijd onbewust gehouden van het grote geheel waar we 1 Wezen mee zijn. Deze werkelijkheid is wel te ervaren. Uiteindelijk zal de woordenschat van het denken kunnen worden opgerekt, net zo lang tot het alleen nog maar stil kan zijn in het volledige besef...

• Ontvankelijkheid voor de wegwijzers die onze dromen ons geven.

• Moeiteloos en aandachtig leven: De juiste, vervullende situaties in je leven aantrekken door... helemaal jezelf te zijn en je dromen te vertrouwen.

• Genezing langs geestelijke weg. Ontdekking van innerlijke kracht, liefde voor jezelf en overgave aan de helende stroom.

• Licht (in) voeding; de mogelijkheid en keuze om steeds minder zware zaken te consumeren, geestelijk en lichamelijk.

• Spiritueel cabaret, laat de lach je bevrijden.

• En vele andere onderwerpen...