Homepage

Webdesign
Starforze

Stichting OverGave

De stichting OverGave heeft zich ten doel gesteld om mensen
- die meer vanuit hun hoger zelf, hun authentieke ZIJN wensen te gaan leven -
te inspireren, ondersteunen en begeleiden, kortom een hart onder de riem te steken.

Het is onze diepe ervaring dat de 'innerlijke' natuur en de 'uiterlijke' natuur eigenlijk één geheel zijn en elkaar onderling versterken,
als waren het de twee gelijkwaardige benen waarop je in Overgave kan staan. We organiseren dan ook op beide gebieden activiteiten.
Centrum Quan Yin (zelfverwerkelijking) en de Levensschool (natuurbeleving) zijn hiervoor in het leven geroepen. We organiseren natuurbelevingsdagen, excursies het bos in, eetbare planten leren kennen en vogelgeluiden luisteren, net zo goed als workshops en sessies, waarbij we naar binnen gaan om de kracht in onszelf te vinden.
In Centrum Quan Yin ligt de nadruk op zelfverwerkelijking, inspiratie en transformatie.
(Zie: Inspiratiecentrum, voor lezingen, workshops, voordrachten, e.d. Zie: Praktijk, voor individuele transformerende behandelingen)
De Levensschool verzorgt natuurbeleving en natuureducatie per seizoen in de vorm van excursies, belevingslessen en powerpointpresentaties voor volwassenen en kinderen. (bekijk alvast: Natuurserie)

Voor wie?
Voor mensen die zich meer open willen stellen voor hun innerlijke leiding, hun innerlijke natuur, authenticiteit en eigen verantwoordelijkheid.
Zo kan men zichzelf meer als regisseur van het eigen leven gaan ervaren, i.p.v. als slachtoffer van omstandigheden.
Dit alles om te kunnen leven in vreugde, waarbij je je unieke gaven volledig kunt gaan benutten.
Het gaat om onvoorwaardelijk JA zeggen tegen je (hoogste) Zelf, in het volste vertrouwen dat je geleid wordt door het goede.

Stichting OverGave is opgericht om activiteiten van centrum Quan Yin en de Levensschool te ondersteunen en voor iedereen toegankelijk te houden.

Activiteiten:
  • het faciliteren en organiseren van workshops en lezingen
  • het geven van transformatieve sessies, ontspannende, inzichtgevende massages en andere gerichte behandelingen.
  • natuurbelevingsactiviteiten met kleine groepjes kinderen en belevingsexcursies voor volwassenen
  • Powerpointpresentaties
  • uitgeven van verhalen, boeken, gedichtenbundels, CD's en kinderboekjes met het thema transformatie.

U kunt deze stichting financieel steunen, zodat we:
  • Vriendelijk geprijsd en dus in elke tijd toegankelijk kunnen blijven
  • Voor ruimtes en docenten kunnen zorgen i.v.m. workshops en lezingen
  • Boekjes kunnen uitgeven met transformerende inhoud

We hebben de tijd mee, de wind in de zeilen. De wereld wordt van ons samen. Mensen veranderen echt van binnenuit nu. Geen afhankelijkheden meer van overheidsgelden en afwachten wat ermee gebeurt. We geven de dingen waar we achter staan zelf kracht, met elkaar. En we zijn met velen! Crowd funding is een nieuwe term voor deze nieuwe energie. Als je waarde hecht aan een nieuw resultaat neem je er gewoon aan deel! Wij gaan de nieuwe wereld die we zo graag zien ontstaan voeden met onze blijheid en energie. U kunt de stichting steunen door:
  • Een gift op rekening NL56INGB0009640618 tnv. Stichting OverGave te Zeewolde. (K.v.K. 28098632)
  • Het deelnemen aan activiteiten of het afnemen van boekjes
  • Lid te worden van de sponsorbingoloterij (heet tegenwoordig de vriendenloterij), waarbij u de naam van deze stichting opgeeft als goed doel om te steunen. De helft van uw maandelijkse inleg van € 9,60 komt dan ten goede aan deze stichting.